Απόφαση αρ.5 - Αρμοδιότητες Αντιδημάρχων

  
 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                Κομοτηνή 10-1-2011
ΔΗΜΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ                    Αριθ.πρωτ: 393
 ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ


Α Π Ο Φ Α Σ Η αριθ. 5
Ο Δήμαρχος Κομοτηνής

αφού έλαβε υπόψη
    •    τα άρθρα 58,59 και 282 παρ 16 του Ν.3852/10 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/Α/7-6-2010)
    •    τα άρθρα 88 και 89 του Ν. 3463/2006 «Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων» (ΦΕΚ 114/Α/8-6-2006)
    •    Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2001 της Ε.Σ.Υ.Ε. για τον Δήμο Κομοτηνής , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους  60.574  κατοίκους.
    •    Το γεγονός ότι ο Δήμος Κομοτηνής έχει τρεις (3) Δημοτικές Ενότητες (άρθ.1 και 2 Ν. 3852/2010).
    •    Τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Κομοτηνής
    
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

1. Ορίζει τους Αντιδημάρχους του Δήμου Κομοτηνής, με θητεία δύο ετών, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή για τα έτη 2011- 2012, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες του, όπως παρακάτω:


Α.    Ορίζει Αντιδήμαρχο Διοίκησης, Συντονισμού, Διαφάνειας & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Βασίλειο Κυπριανίδη και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

    -    την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα  των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης,
    -    την εποπτεία του συνόλου του προσωπικού του Δήμου,
    -    την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών, καθώς και τις βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας,
    -    την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού,
    -    τη  χορήγηση αδειών του προσωπικού,
    -    την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών,
    -    τη λειτουργία των Κ.Ε.Π.,
    -    το συντονισμό των Νομικών Προσώπων του Δήμου,
    -    τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση,
    -    τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια,
    -    τη λειτουργία των υπηρεσιών Αλλοδαπών και μεταναστών,
    -    την οργάνωση, το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της Πολιτικής Προστασίας,
    -    Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων,
    -    Την εποπτεία και ευθύνη της Δημοτικής Αστυνομίας και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Δημοτικής Αστυνομίας, Κυκλοφορίας - Στάθμευσης Οχημάτων, Εποπτείας τήρησης του κανονισμού και των άλλων κανονιστικών αποφάσεων του Δήμου, και

την έκδοση και εξουσιοδότηση της υπογραφής όλων των αποφάσεων, μισθοδοτικών καταστάσεων προσωπικού του Δήμου, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες, πλην αυτών που ρητά έχει ανατεθεί ή ανατίθεται κατ΄άρθρο 88 του Ν. 3463/2006 σε δημοτικό σύμβουλο ή πρόεδρο τοπικού συμβουλίου ή προϊστάμενο ή άλλο μόνιμο υπάλληλο του Δήμου μας.


Β.    Ορίζει Αντιδήμαρχο Οικονομικών θεμάτων, Οικονομικού  Προγραμματισμού, Ανάπτυξης & Απασχόλησης τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Κωνσταντίνο Τσατσαρίδη και του μεταβιβάζει :

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
    -    την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων,  ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων,
    -    να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (άρθρο 58 παρ.1 περιπτ.ε ν.3852/10, ΦΕΚ 114Α'/2006, άρθρο 22 Β.Δ.15-6-1959, ΦΕΚ 114Α'/1959. ΕΣ Τμ. VII 175/2007), καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία,
    -    τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,
    -    την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
    -    την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.
    -    τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος,
    -    τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
    -    τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
    -    την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001)
    -    γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και  την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
    -    τη διαχείριση των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης.

β. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική  ενότητα Αιγείρου :
    -    Ασκεί την εποπτεία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
    -    Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
    -    Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
    -    Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
    -    Συνεργάζεται με τους προέδρους και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
    -    Έχει την ευθύνη της εξυπηρέτησης και ενημέρωσης των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.
    -    Ασκεί την εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός του καταργούμενου ΟΤΑ Αιγείρου, υλικών και περιουσιακών στοιχείων και

την έκδοση και εξουσιοδότηση της υπογραφής όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες, πλην αυτών που ρητά έχει ανατεθεί ή ανατίθεται κατ΄άρθρο 88 του Ν. 3463/2006 σε δημοτικό σύμβουλο ή πρόεδρο τοπικού συμβουλίου ή προϊστάμενο ή άλλο μόνιμο υπάλληλο του Δήμου μας.


Γ.    Ορίζει Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Μεχμέτ Μουχαρέμ  Δεβετζήογλου και του μεταβιβάζει
καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:


    -    Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής  και διαχείρισης των αποβλήτων,

    -    την λειτουργία και ασφάλεια του ΧΥΤΑ Κομοτηνής,

    -    την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος, Πρασίνου,

    -    την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας  και τεχνολογίας,

    -    Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα και την λειτουργία του δημοτικού κυνοκομείου,
 
    -    Την προστασία της δημόσιας υγείας,

    -    την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και  την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.


Δ.    Ορίζει Αντιδήμαρχο Υποδομών & Πολεοδομίας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ριτβάν Μολλά Ισά και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

    -    των Τεχνικών Έργων αρμοδιότητας των υπηρεσιών του Δήμου και ιδίως  την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου,

    -    της ευθύνης της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και Διαχείρισης Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού,

    -    της εποπτείας και ευθύνης του Πολεοδομικού Σχεδιασμού  και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα   των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου – Γραμματείας,

    -    Θέματα ενδοδημοτικής αστικής  συγκοινωνίας,

    -    Θέματα σχεδιασμού και ρύθμισης της κυκλοφορίας, καθορισμού πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της  κυκλοφορίας, οδοσήμανσης, και γενικότερα τη λήψη μέτρων για την αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της  κυκλοφορίας, τις αρμοδιότητες στον τομέα των μεταφορών.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.


Ε.    Ορίζει Αντιδήμαρχο Κοινωνικών Θεμάτων & Αλληλεγγύης τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Γεώργιο Μανανά και του μεταβιβάζει  καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

    -    την εποπτεία της Διεύθυνσης Κοινωνικής Ανάπτυξης και Αλληλεγγύης σε όλα τα θέματα που την αφορούν,

    -    την εποπτεία εφαρμογής των αρμοδιοτήτων περί προνοιακών επιδομάτων και εν γένει των μεταφερόμενων στο Δήμο από την Νομαρχιακή Αυτοδ/ση σχετικών προνοιακών αρμοδιοτήτων.

    -    την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας, Πρόνοιας και Αλληλεγγύης και ιδίως την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής, που δεν εμπίπτουν στο πεδίο δράσης των αντίστοιχων Νομικών Προσώπων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου,

    -    τον συντονισμό των δράσεων και ενεργειών των Νομικών Προσώπων του Δήμου που εμπλέκονται στους τομείς Κοινωνικής Προστασίας, Πρόνοιας και Αλληλεγγύης,

    -    τη Συμβουλευτική Αγωγή και Δράσεις Νεολαίας, το Τοπικό Συμβούλιο Νέων, των θεμάτων Νεολαίας, το Συμβούλιο Πρόληψης Παραβατικότητας, τη χορήγηση της χρήσης και διάθεσης των αιθουσών και χώρων του Δήμου για Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις  και

την έκδοση και εξουσιοδότηση της υπογραφής όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες, πλην αυτών που ρητά έχει ανατεθεί ή ανατίθεται κατ΄άρθρο 88 του Ν. 3463/2006 σε δημοτικό σύμβουλο ή πρόεδρο τοπικού συμβουλίου ή προϊστάμενο ή άλλο μόνιμο υπάλληλο του Δήμου μας.


ΣΤ.    Ορίζει Αντιδήμαρχο Πρωτογενούς Τομέα & Οικισμών τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Δημοσθένη Μανίτσα και του μεταβιβάζει

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

    -    Την ευθύνη των θεμάτων πρωτογενούς τομέα,
    -    Την ευθύνη των Δασών, των δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και  βοσκοτόπων, την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων,
    -    Τον γενικό συντονισμό των προέδρων και εκπροσώπων των τοπικών κοινοτήτων των τριών Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου, σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος,
    -    Την παρακολούθηση και διαχείριση ειδικών θεμάτων που αφορούν τους οικισμούς του Δήμου.


β. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική  ενότητα Νέου Σιδηροχωρίου :
    -    Ασκεί την εποπτεία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
    -    Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
    -    Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
    -    Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
    -    Συνεργάζεται με τους προέδρους και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
    -    Έχει την ευθύνη της εξυπηρέτησης και ενημέρωσης των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.
    -    Ασκεί την εποπτεία και τον έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός του καταργούμενου ΟΤΑ Νέου Σιδηροχωρίου, υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
γ. Την έκδοση και εξουσιοδότηση της υπογραφής όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες, πλην αυτών που ρητά έχει ανατεθεί ή ανατίθεται κατ΄άρθρο 88 του Ν. 3463/2006 σε δημοτικό σύμβουλο ή πρόεδρο τοπικού συμβουλίου ή προϊστάμενο ή άλλο μόνιμο υπάλληλο του Δήμου μας.


2. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.

3. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος. Τις κατά τόπον αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κωνσταντίνου Τσατσαρίδη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Δημοσθένης Μανίτσας, ενώ, τις κατά τόπον αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Δημοσθένη Μανίτσα που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κωνσταντίνος Τσατσαρίδης.

4. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Βασίλειος Κυπριανίδης που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Μολλά Ισά Ριτβάν.

5. Η παρούσα απόφαση έχει ισχύ από 1-1-2011 και δημοσιεύεται σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού και αναρτείται στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.


                                         Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ



                                    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕΤΡΙΔΗΣ