Πρόσκληση σε συνεδρίαση-Ημερήσια διάταξη για την Οικονομική Επιτροπή

                                                                                                                                               

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ - ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ     

            Παρακαλείσθε όπως προσέλθετε, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 72 και 75 του Ν. 3852/2010, στο Δημαρχιακό Κατάστημα (Αίθουσα συνεδριάσεων Οικονομικής Επιτροπής) Τρίτη 16 Ιουλίου 2013, και ώρα 2.30΄ το μεσημέρι σε ΤΑΚΤΙΚΗ συνεδρίαση με τα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης.

            Για την περίπτωση κατά την οποία δεν θα  ήταν δυνατή, δικαιολογημένα, η προσέλευσή σας, σας παρακαλούμε όπως γνωρίσετε αυτό έγκαιρα τόσο στα αναπληρωματικά μέλη της Οικονομικής Επιτροπής όσο και στην Ειδική Γραμματέα αυτής (τηλ. 2531022824) για να προσέλθουν αυτά (τα αναπληρωματικά μέλη) και λάβουν μέρος στη συνεδρίαση προς αποφυγή ματαίωσής της.

Η Μ Ε Ρ Η Σ Ι Α   Δ Ι Α Τ Α Ξ Η

1.Έγκριση και διάθεση πιστώσεων του προϋπολογισμού του Δήμου οικονομικού έτους 2013.

2.Έγκριση ή μη άσκησης ανακοπής και αναστολής εκτέλεσης της αριθμ. 138/ΔΠ-138/2013 απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ροδόπης περί έκδοσης διαταγής πληρωμής.

3.Κατάρτιση και έγκριση των όρων διακήρυξης δημοπρασίας του έργου: Συντηρήσεις κτιρίων ευθύνης του Δήμου Κομοτηνής 2013. -Εγκριση πρακτικού κλήρωσης Επιτροπής Διαγωνισμού.

4.Κατάρτιση και έγκριση των όρων διακήρυξης δημοπρασίας του έργου: Ανέγερση Παιδικού Σταθμού στο Κόσμιο. -Εγκριση πρακτικού κλήρωσης Επιτροπής Διαγωνισμού.

5.Κατάρτιση και έγκριση των όρων διακήρυξης δημοπρασίας του έργου: Ανέγερση Παιδικού Σταθμού στο Ροδίτη. -Εγκριση πρακτικού κλήρωσης Επιτροπής Διαγωνισμού.

6.Έγκριση ή μη πρακτικού δημοπρασίας ανάδειξης αναδόχου εκτέλεσης της υπηρεσίας: Οριζόντιος επιστημονικός σύμβουλος υποστήριξης για την παρακολούθηση της υλοποίησης της πράξης: ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ.

7.Έγκριση ή μη πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας και Αξιολόγησης Προμηθειών του Δήμου Κομοτηνής για τη διενέργεια και αξιολόγηση των προσφορών της διαπραγμάτευσης για τον: Εφοδιασμό, συντήρηση και λειτουργία κέντρου σίτισης.

 

                                                                                 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

 

                                                                          ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕΤΡΙΔΗΣ

                                                                                   ΔΗΜΑΡΧΟΣ

 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ     

 

1.Ισμαήλ Λεβέντ, 2.Τσατσαρίδης Κωνσταντίνος, 3.Ταπατζάς Εμμανουήλ, 4.Χαραλαμπίδης Παναγιώτης, 5.Τσακιρίδης Ευστράτιος, 6.Κων/νος Ναλμπάντης, 7.Χρήστος Μέτιος, 8.Τζατζανάς Θεόδωρος,  τακτικά μέλη της Οικονομικής Επιτροπής

9.Αν. Προϊσταμένη του Τμήματος Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου,  Κωνσταντινιά Σκαπαριώτου,

10.Υπάλληλο του Τμήματος Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου, κα Βασιλική Ραχμανίδου,

11.Προϊστάμενη Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, κα Ζωή Κοσμίδου,

12.Προϊστάμενο Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, κ. Αθανάσιο Βίβογλου,

13.Προϊσταμένη του Τμήματος Προμηθειών, Υλικών, Εξοπλισμού και Υπηρεσιών, κα Μαρία Σεραφείμ,

14. Προϊστάμενο του Τμήματος Κτιριακών Έργων. Υπαιθρίων Χώρων και Εξοικονόμησης Ενέργειας. κο Αθανάσιο Μπασιάκο,

 15. Γραφείο Δικηγόρων,

 

ΚΟΙΝ.: Στους

 

 1. Καρελιάδου Αφροδίτη, 2.Ιωαννίδου Αικατερίνη, 3.Τσετινέ Όλγα, 4. Γεώργιος Ναβροζίδης και 5. Ιωάννης Μουρτίδης, αναπληρωματικά μέλη της Οικονομικής Επιτροπής